nyhetsartikel 2

Ännu en nyhetsartikel, denna heter "våldtogs av sin körlärare". Denna artikel handlar om en körlärare som våldtog en 19-åring. Längs vägen i bilen skickade hon ett sms till sin syster "hjälp mig".
Mannen som är 40 år gammal har tvingat kvinnan att köra flera mil söderut, till en liten ort utanför Nynäshamn.

Ännu en våldtäkt av en körlärare. Jag tycker det är hemskt och det borde inte hända igen. De borde ha bättre koll på sina körlärare. För ett tag sen så hade en körlärare blivit tagen för att ha varit påverkad.
Det är nog svårt att se eller undersöka vilka som är våldtäcktsmän , men de som dricker kan de kolla upp.
Har itne så mycket mer att säga om mina åsikter, tycker bara att det är sjukt att ens tänka tanken. Man ska inte behöva vara rädd att gå på övningskörskurser, behöva tänka på "tänk om han misshandlar eller våldtar mig".
Borde ha bättre koll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0